2014年7月3日 星期四

老少平安

夏日炎炎,係廚房煮飯熱到暈。

所以,我要用盡個蒸爐!!

不過到現在為止,我都未能一爐三餸,最多至可以一爐一飯加兩餸。

我要努力研究多D好味嘅蒸餸先得。

老少平安,你無奶油無食過。


又平又健康又易整,無得輸。

材料:

豆腐  1盒 (或街市買一磚,街市個D香好多,但1盒就方便D)
魚肉  約$15 
雞蛋  1隻

做法:
魚肉用少許胡椒粉及麻油調味,拌勻。

用手弄碎豆腐,加入魚肉中。

加雞蛋,拌勻。

將所有材料倒入深碟內,蒸10分鐘即可。
(理論上灑上蔥花,淋上豉油熟油會更好味。但我家老爺唔食豉油,我家小姐唔食蔥,所以無落,但都好夠味)

以前試過唔落蛋用豆粉,效果好水汪汪,落咗隻蛋好好多。


沒有留言:

張貼留言